tisdag, november 26, 2013

Tack!!!

Idag blev jag glad i hjärtat. Jag träffade en person som jag på något vis har lyckats att hjälpa. Det är verkligen inga stordåd det handlar om, utan mest en envis drift som jag har att aldrig ge upp när man vet att en människa i underläge utsätts för orättvisor. Det mesta arbetet har hon ju förstås utfört själv. Mina insatser har verkligen varit av det mer blygsamma slaget, men jag har gjort vad jag kunnat för att bana väg i den här snårskogen. Jag beundrar henne och den energi hon har, den som har sett till att hon inte har gett upp. Till slut har hon nu fått rätt. Affären, som är en inte så lite pinsam historia för Storebror, är uppklarad.

Tack snälla goa E för att vi fick lära känna dig och ett stort Grattis till segern, en seger som du inte borde ha behövt kämpa så vansinnigt för! Och ett genuint och varmt TACK för dina fina ord och för din vackra present som jag tänker bära med stor stolthet!


Inga kommentarer: